© 2022 EVEMEDICA All Rights Reserved

15 listopada 2022

Chcesz przeczytać więcej o naszych zabiegach? Zapraszamy do lektury.

Terapia manualna

Terapia manualna to proces leczenia, w którym terapeuta stosuje odpowiednie specjalistyczne techniki diagnostyczno-lecznicze nakierowane na wykrywanie i leczenie zaburzeń w obrębie stawów, więzadeł, mięśni oraz wzorców postawy, wzorców ruchowych i oddechowych.

Presoterapia Lymphastim

Inna nazwa: drenaż limfatyczny, masaż uciskowy. Rewolucja w walce z tkanką tłuszczową i cellulitem, po intensywnym wysiłku fizycznym bez ryzyka pękania naczyń, obrzękami i zespołem ciężkich nóg. Nowoczesny aparat do masażu uciskowego pobudza naturalne krążenie limfy w organizmie podobnie jak masaż ręczny uciskowy. Precyzyjny system pracy tego urządzenia prowadzi do pożądanego efektu terapii.

Metoda PNF

Metoda pozwalająca na terapię niemal wszystkich zaburzeń ruchowych.

Kinesiology Taping

Czyli plastrowanie dynamiczne. Polega na oklejaniu różnych części ciała specjalnymi, kolorowymi plastrami, głównie w celu złagodzenia bólu, a także by zapobiec kontuzjom.

Kinezyterapia

Jej zadaniem jest maksymalne usunięcie niesprawności fizycznej za pomocą gimnastyki. Tu proponujemy: ćwiczenia korekcyjne, wad postawy, w bólach kręgosłupa, ogólnousprawniające, w neurologii, po skręceniach, złamaniach, urazach, po operacjach, ćwiczenia przygotowujące do operacji.

Fizykoterapia

Dzięki rozmaitym bodźcom  fizycznym takim jak elektroterapia, laseroterapia, magnetoterapia, krioterapia, pobudzimy Państwa tkanki i pomożemy im prawidłowo funkcjonować w ciele.

Fala uderzeniowa

Wytwarzana jest pod ciśnieniem przeznaczonym do tego profesjonalnym aparacie, a impulsy aplikowane są do ciała przez specjalną głowicę. Silna bodźcować zabiegów umożliwia rozbicie patologicznie powstałych zwapnień i zwłóknień. Zabiegi wykonuje się w schorzeniach m.in. ból w barku i nadgarstku, kolano skoczka, czyli uszkodzenie więzadła rzepki, ból ścięgien, np. związany z łokciem tenisisty lub golfisty, ból po urazach kończyn i okolic stawu biodrowego i pachwin, ostrogi piętowe, problemy ze ścięgnem Achillesa.

Terapia tkanek miękkich

Metoda diagnozowania i leczenia tkanek miękkich, która polega na wykorzystaniu odpowiednich technik, takich jak energizacjii mięśni, rozluźniania mięśniowo-powieziowe, terapii punktów spustowych, technik aktywnego rozluźniania, a także ocena zaburzeń dysbalansu mięśniowo-powięziowego.

Fototerapia

Lampa BIOPTRON to spolaryzowane światło, które ma na organizm ludzki zdrowotny wpływ. Celem terapii jest wspomaganie stymulacji procesów regeneracji ciała, blizny, urazy kości i stawów, reumatyzm, bóle kręgosłupa, żylaki, zatoki szczękowo-czołowe-nos, zmarszczki, trądzik, choroby skóry, migrena, przeziębienia.

Terapia blizny

Stosowane techniki mobilizacji pozwalają na zwiększenie elastyczności blizny, zmniejszają uczucie dyskomfortu i bólu w okolicy blizny, a także w okolicy kręgosłupa. Terapia polega na pracy z napiętymi tkankami okolicy blizny, na pośrednim uwalnianiu napięcia z tkanek oraz poprawie ukrwienia i drenażu w okolicy blizny. Pozwala to także na zlikwidowanie ograniczeń ruchomości oraz korzystnie wpływa na poprawę wyglądu blizny.

Masaż

Oprócz wywoływania uczucia odprężenia oraz przywoływania dobrego samopoczucia, głównie stosowany jest w celu złagodzenia sztywności oraz napięcia i bólu mięśni. W naszej ofercie znajdziecie Państwo masaż całkowity jak również  częściowy, kręgosłupa, twarzy i limfatyczny.

Masaż leczniczy

Masaż leczniczy to połączenie masażu klasycznego, masażu tkanek głębokich, masażu funkcyjnego i poprzecznego.

Masaż kobiet w ciąży

Relaksuje odpręża, relaksuje, przynosi ulgę, zmniejsza dolegliwości bólowe spowodowane przeciążeniem kręgosłupa. Masaż brzucha i ud zapobiega rozstępom.

Wizyty domowe

Z naszych usług możecie Państwo skorzystać również w domowym zaciszu. Ta forma spotkań skierowana jest do wszystkich z Państwa, którzy nie mogą pojawić się osobiście w naszym gabinecie. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia wizyty.